середу, 2 грудня 2020 р.

Близько 500 гривень потрібно заплатити за перевірку лічильника для води в Ужгороді

За словами начальника міського "Водоканалу" Станіслава Карташова, перевіряти лічильники мають один раз у кілька років.

Ужгородка Наталія Балош у поштовій скриньці знайшла повідомлення від Ужгородського водоканалу про перевірку лічильника для води. "За рахунок споживача, сума не була вказана. До 20 листопада, в разі несплати цієї перевірки, споживач буде переведений на тариф за куб води 34 гривні, я подумала, що то всім, то треба. Я передзвонила за номером телефону у квитанції і записалася".

Через два дні прийшов працівник служби, який перевірив лічильник. "Показала лічильник він виписав мені договір і я запитала скільки це коштуватиме. Він сказав, що 480 гривень. Для мене як пенсіонерки це великі гроші. Газові лічильники замінювали на нові і це було безкоштовно, перевірялися, знімалися також безкоштовно", — розповіла жінка.

Лічильник, який знаходиться в будинку або квартирі, мають перевіряти щочотири роки, — каже начальник "Водоканалу" в Ужгороді Станіслав Карташов. "На сьогоднішній день ця послуга лягає на абонента і ним оплачується. Її може надавати як "Водоканал", так і інші сторонні ліцензовані організації, які мають можливість проводити ці державні повірки. Для квартир ця послуга коливається від 380 гривень, і 480 гривень для абонентів приватного сектору".

За словами Станіслава Карташова, якщо власник помешкання не дозволить перевірити лічильник, то показники не братимуть до уваги. Йому доведеться платити щомісяця сталу ціну: це гроші за 8 кубометрів води за кожного прописаного у помешканні.

Докладніше