вівторок, 12 січня 2021 р.

Які зміниться робота "Закарпаттяенергозбут" під час локдауну

 

 

До уваги споживачів! Постановою КМУ № 1236 від 09 грудня 2020 року в Україні з 8 по 24 січня запроваджено локдаун. Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує про роботу товариства в умовах жорстких обмежень.

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19, а також піклуючись про ваше здоров’я та безпеку, ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та всі центри обслуговування клієнтів Товариства працюватимуть і надалі в обмеженому режимі. Це означає, що прийом відвідувачів на територію ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів обслуговування клієнтів Товариства тимчасово обмежений. Водночас нагадуємо, що в ТОВ «Закарпаттяенергозбут» створено всі умови для того, щоб більшість питань можна було вирішити за кілька хвилин, не виходячи з дому. Зокрема:

1) працює електронна абонкнижка, за допомогою якої можна формувати рахунки та оплачувати електроенергію і газ без комісії:
абонкнижка для побутових споживачів: https://pay.zakarpatzbut.energy/home
абонкнижка для юридичних споживачів, компаній: https://pay.zakarpatzbut.energy/company.
2) працює сервіс «Швидка оплата» та інші платіжні системи, що дозволяють дистанційно і швидко оплачувати спожиту електроенергію.

3) за номером 0-800-50-59-60 (Пн-Чт: 08:00 - 17:00, Пт: 08:00 - 16:00 (обід: 12:00 - 12:48) працює кол-центр, за допомогою якого є можливість вирішити окремі питання дистанційно. 4) працює інформаційно-консультаційний центр (0312) 42-99-92; 5) щодня працюють Центри обслуговування клієнтів (дивіться перелік). Контактні дані центрів обслуговування клієнтів:
Ужгородський ЦОК: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 18, (0312) 61-24-95, (0312) 42-99- 41, 050-750-26-27, service.uz@zakarpatzbut.energy;
Мукачівський ЦОК: м. Мукачево, вул. Грушевського, 25А, (0312) 42-99-80, service.mk@zakarpatzbut.energy...

Докладніше