
Угорці готові надати рухомий склад, що буде курсувати євроколією,
яка і сполучає ці два міста. На новому напрямку не витрачатиметься час на
перестановку вагонів з широкої колії на вузьку, що є значною перевагою
маршруту.
Наразі
ж поїздам потрібно змінювати колісні пари, а це кілька додаткових годин в
дорозі.
"Відстань
між Мукачевом і Будапештом – близько 400 км . Ціна на квитки демократична: другий
клас – трохи більше 700 гривень, перший клас – близько 1000 грн.
Зі
слів заступника міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції
Віктора Довганя, для впровадження проекту пасажирського сполучення
Мукачево–Чоп–Загонь (Угорщина)/Будапешт .
"У
результаті отримаємо надійне залізничне сполучення з Угорщиною, що дасть
можливість пасажирам дістатись із міст Закарпатської області (Чоп, Батєво,
Мукачево) до країн Європейського Союзу та у зворотному напрямку без очікування
перестановки колісних пар чи зміни поїздів за обраним маршрутом. Реалізація
проекту допоможе покращити якість пасажирських перевезень залізничним
транспортом, створить для мешканців Закарпатської області, гостей і ділових
партнерів регіону додаткові зручності.
Для
втілення проекту необхідно орієнтовно 5,5 млн євро (зокрема
ремонтно-відновлювальні роботи залізничної інфраструктури на дільницях:
Мукачево–Чоп–Держкордон (Угорщина) – 3,81 млн євро, Чоп–Держкордон (Словаччина)
– 0,83 млн євро, реконструкція станції Мукачево – 0,81 млн євро.