Їх
планують запровадити через 3 місяці, поки що — в пілотному режимі.
За
три місяці в пілотному режимі запрацює нова система обліку розрахункових
операцій для підприємців - через електронні чеки за допомогою планшетів чи
смартфонів. Про це повідомляє Урядовий портал.
«За
три місяці система в пілотному режимі запрацює. Це дасть можливість зменшити
витрати підприємців. Раніше 2,5 млрд грн підприємці витрачали на обслуговування
апаратів. Ці кошти підуть тепер на розвиток. Це вивільнення інвестиційного
ресурсу, - сказав Володимир Гройсман. - І при цьому усувається важель
додаткового тиску на бізнес».
Раніше
вартість ПО для реєстраторів становила від 4 до 20 тис. грн, а щомісячне
обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який
досі вклеюють у касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і
документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких
умов підприємці нерідко уникали будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та
зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формувала великий дисбаланс між
білим та сірим бізнесом.
Нова
пропозиція ДФС і уряду – онлайн реєстрація через телефон або планшет,
відсутність підтверджуючих документів, відсутність абонентської плати і
використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в
реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків. Для обробки даних
ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити
за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи
ProZorro.
Запропонована
система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та
бухгалтерськими програмами, запевняють в уряді.