Мобільні
оператори "Київстар" і Vodafone, як і lifecell, перевели деякі тарифи
на чотиритижневий термін (28 днів) надання послуг.
Раніше
абонентна плата нараховувалася за календарний місяць - 30 днів або 31 день (28
або 29 днів у лютому).
У
"Київстар" зазначили, що тепер
усі тарифи для абонентів передплаченого зв'язку надають послуги терміном
на чотири тижні. "Нарахування
послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передплати - поширена у
більшості країн світу норма і вже довгий час практикується й іншими мобільними
операторами в Україні", - заявили в компанії.
Представники
Vodafone зауважили, що також перевели деякі тарифи на термін у чотири тижні.
Це, наприклад, лінійка тарифів SuperNet і Unlim 3G.
В
обох компаніях зазначили, що дані про терміни надання послуг можна знайти у
докладному описі кожного тарифу на сайтах.
Також
раніше стало відомо, що оператор мобільного зв'язку lifecell з 22 серпня
перевів на 28-денну тарифікацію п'ять тарифних планів.
"З
22 серпня на 28-денну тарифікацію переводяться тарифи "Лайфхак",
"Лайфхак Плюс", "Хайп", "Дзвінки всім 2017",
"Дзвінки всім". Починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий
період тривалістю чотири тижні буде застосований до тарифів "3G Смарт
69", "Смартфон 2018" і "Абсолютна свобода", -
повідомили у прес-службі оператора.
Загалом, за 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денною тарифікацією доведеться оплатити зв'язок 13 разів
Загалом, за 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денною тарифікацією доведеться оплатити зв'язок 13 разів