З метою
підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, більш
оперативного реагування на звернення громадян та формування прозорого
інформаційного середовища з питань розподілу/передачі електричної енергії, у
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» функціонує інформаційно-консультаційний центр по
роботі із споживачами електричної енергії (далі – ІКЦ) та діє «Гаряча телефонна
лінія ПрАТ «Закарпаттяобленерго».
Отримати
необхідну консультацію чи роз’яснення з питань розподілу/передачі, висловити
зауваження, повідомити про факти розкрадання електричної енергії чи оскаржити
неправомірні дії персоналу компанії можна за телефоном (0-312) 61-94-96. Адреса
ІКЦ: Ужгородський район, с. Оноківці, вул. Головна, 57.
ІКЦ та «Гаряча лінія ПрАТ «Закарпаттяобленерго» працює:
– понеділок-п’ятниця: з 8:00 до 17:00 (обідня перерва: з
12:00 до 13:00) ;
– у неробочий час, а також у вихідні та святкові дні лінія
працює в режимі автовідповідача із записом вхідних голосових повідомлень, які
мають містити контактні дані та причину звернення.