З 1 березня всі відділеня «Нова Пошта» в обласних та
районних центрах, а також кур’єри компанії працюють без вихідних – 7 днів на
тиждень. Про це інформує офіційний сайт "Нової пошти".
«Ми змінили графік роботи, бо це зручно для клієнтів. Тепер з «Нова Пошта» працювати ще зручніше», - розповідає генеральний директор компанії Олександр Бульба. – «Бізнес-клієнти можуть збільшити продажі за рахунок додаткових днів роботи, а отримувачам не потрібно після роботи чекати в чергах – можна приходити у зручний час в суботу або неділю і отримувати свої посилки швидше».
Відділення в неділю працюватимуть з 11:00 до 16:00 – саме в ті години, коли клієнти зазвичай приходять у вихідні. Якщо треба, щоб посилку або вантаж доставили вже наступного дня, краще приносити відправлення раніше. Крайній термін – 16:00. Точний графік роботи кожного відділення можна подивитися тут: https://novaposhta.ua/timetableю
Новий графік роботи – не єдиний проект, що запроваджує компанія, щоб стати більш зручною для клієнтів. У «Нова Пошта» є класний мобільний додаток, яким активно користуються вже 2,6 млн активних користувачів на місяць – майже вдвічі більше, ніж було на початок 2018-го. У минулому році кількість оформлених через додаток посилок у порівнянні з 2017 зросла до 10 млн, а сума онлайн розрахунків – у 2,5 рази.
«Ми змінили графік роботи, бо це зручно для клієнтів. Тепер з «Нова Пошта» працювати ще зручніше», - розповідає генеральний директор компанії Олександр Бульба. – «Бізнес-клієнти можуть збільшити продажі за рахунок додаткових днів роботи, а отримувачам не потрібно після роботи чекати в чергах – можна приходити у зручний час в суботу або неділю і отримувати свої посилки швидше».
Відділення в неділю працюватимуть з 11:00 до 16:00 – саме в ті години, коли клієнти зазвичай приходять у вихідні. Якщо треба, щоб посилку або вантаж доставили вже наступного дня, краще приносити відправлення раніше. Крайній термін – 16:00. Точний графік роботи кожного відділення можна подивитися тут: https://novaposhta.ua/timetableю
Новий графік роботи – не єдиний проект, що запроваджує компанія, щоб стати більш зручною для клієнтів. У «Нова Пошта» є класний мобільний додаток, яким активно користуються вже 2,6 млн активних користувачів на місяць – майже вдвічі більше, ніж було на початок 2018-го. У минулому році кількість оформлених через додаток посилок у порівнянні з 2017 зросла до 10 млн, а сума онлайн розрахунків – у 2,5 рази.