Упродовж останніх днів багато
скарг надходить до ТОВ «Закарпаттяенергозбут» з приводу неможливості оплатити
рахунки за спожиту електроенергію через термінали окремих банків, зокрема,
«ПриватБанку» та в системі «Приват24».
Про те, чому виникають трднощі і
що робити, розповіли нашому виданню в адміністрації ТОВ
"Закарпаттяенергозбут":
"ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
інформує, що між товариством та «ПриватБанком» ще наприкінці січня 2019 року
укладено угоду щодо приймання платежів від споживачів. Проте через певні
причини, не залежні від енергопостачальника, у електронних системах згаданого
банку не «підтягує» реквізити ТОВ «Закарпаттяенергозбут». У «ПриватБанк»
запевнили дирекцію товариства про максимально оперативне вирішення питання.
Зі свого боку нагадуємо
споживачам, що оплачувати рахунки через термінали, інші електронні сервіси
«ПриватБанку», як і інших банків, можна, якщо ввести вручну всі реквізити,
вказані у Ваших квитанціях. Також реквізити можна знайти на офіційному
сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за посиланням: https://zakarpatzbut.energy/pobutovim-spozhivacham/informatsiia-dlia-pobutovih-spozhivachiv-shchodo-oplati-za-elektroenergiiu
Нагадуємо, що легко контролювати і оплачувати рахунки за
спожиту електроенергію можна через електронну абонентську книжку, на яку можна
зайти через офіційний сайт ТОВ «Закарпаттяенергобут» https://pay.zakarpatzbut.energy/home?fbclid=IwAR3AuvkuJ5sTFtZf6T3spCXUZ1g1dIAx5CtoqhljqvCdxckztTOKgdZ0v8o
У разі виникнення питань чи за
додатковою інформацією звертайтеся за номером кол-центру ТОВ
«Закарпаттяенергозбут»: 0-800-50-59-60 (працює згідно графіка роботи
постачальника, в будні дні з 08:00 до 17:00).
Дирекція ТОВ
«Закарпаттяенергозбут» вдячна споживачам за порозуміння".