З огляду на численні питання споживачів, енергетики дали
пояснення про переплати та помилково зараховані кошти на інші рахунки.
" Повідомляємо,
що сума переплати за електричну енергію, яка обліковується на особових рахунках
споживачів у ПрАТ «Закарпаттяобленерго», а також оплата за спожиту електричну
енергію у січні, яка була помилково оплачена споживачем на розрахунковий
рахунок ПрАТ «Закарпаттяобленерго», буде зарахована споживачу на його особовий
рахунок у ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ».
Кошти будуть враховані шляхом перерахунку на
розрахунковий рахунок постачальника універсальних послуг – ТОВ
«ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ».
Про суму перерахованих коштів споживачів буде проінформовано
в рахунках за спожиту електричну енергію в наступному розрахунковому періоді.
Нагадуємо, що з січня 2019 року усі споживачі, які обрали
для себе постачальником універсальних послуг ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ",
повинні платити тільки на рахунок цього товариства. Усі реквізити вказані у
квитанціях, а також на офіційному сайті постачальника zakarpatzbut.energy
безпосередньо за посиланням https://zakarpatzbut.energy/pro-kompaniiu/novini/informatsiia-dlia-pobutovih-spozhivachiv-shchodo-oplati-za-elektroenergiiu.
Також інформуємо, що без черг та без комісії ви можете
сплатити за електроенергію через особистий кабінет (який знаходиться за посиланням https://pay.zakarpatzbut.energy/home)
за допомогою платіжної системи iPay. Комісію замість вас оплачує постачальник.
У разі виникнення запитань з приводу оплати ви завжди можете
звернутися за номером кол-центру ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» за номером
0-800-50-59-60 (з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00).
Вдячні за порозуміння та вчасну оплату рахунків!"
Джерело uzhgorod.net.ua