Державна установа Закарпатський обласний контактний центр
спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в
Закарпатській області 25 липня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у
телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
„Гаряча лінія” діятиме у рамках виконання Плану заходів з
реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на
період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи
серед населення.
Телефонуйте на обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним
номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за
посиланням http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext
Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.
Так, мешканці області зможуть отримати роз’яснення та
консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема,
звернемо увагу на рекомендації:
• Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних
телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
• Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної
якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
• Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив
товар у торговельній мережі;
• Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав
споживачів при складанні Акту-претензії;
• Як отримати якісні та у повному обсязі
житлово-комунальні послуги;
• Про гарантії при відключенні споживача від мережі
електропостачання;
• При укладенні письмових договорів на надання послуг з
утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
• Про встановлення лічильників газу, електроенергії,
водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки,
обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж)
засобів вимірювальної техніки тощо.