Реєстр – це база
даних, створена для спрощення процедури обміну інформацією, щоб забезпечити
потреби громади в автоматизації процесів. Тому мешканці нашого міста, дані яких
внесені до Реєстру, зможуть не витрачати свій час для отримання різного виду
довідок із питань реєстрації місця проживання, крім того, за спрощеною
процедурою отримувати й інші послуги (зокрема, субсидії, пільги, допомоги тощо).
Щоб внести свої
дані або ж оновити їх у Реєстрі територіальної громади Ужгорода, мешканцям
потрібно одноразово подати у Центр надання адміністративних послуг (пл.Поштова,
3, І поверх) такі документи:
– паспорти (для іноземних громадян посвідка на тимчасове проживання/ посвідка на постійне проживання) усіх зареєстрованих осіб, ID–картки та витяги з Єдиного державного демографічного реєстру/довідки про реєстрацію…
– паспорти (для іноземних громадян посвідка на тимчасове проживання/ посвідка на постійне проживання) усіх зареєстрованих осіб, ID–картки та витяги з Єдиного державного демографічного реєстру/довідки про реєстрацію…