На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 Укрзалізниця, починаючи з 18 березня, тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому) у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19 до прийняття окремого рішення уряду. Поїзди виконають останні рейси за графіками
курсування 17 березня.
Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних
документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення
додаткових зборів. Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля
кас, Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати
запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на
вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в
натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти
будуть повернені у повному обсязі.
Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет,
повертаються через онлайн сервіси. Вантажні залізничні перевезення тривають.
Нагадуємо, що з 00:00 годин 17 березня (у ніч з 16 на 17)
Укрзалізниця на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №288-р
припинила міжнародне пасажирське сполучення до завершення періоду карантину,
спричиненого спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19, або до ухвалення відповідних
рішень уряду.
Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного
інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами
поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram та Facebook-сторінка,
а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці: у Месенджері та
за телефоном 0 800 503 111.