четвер, 7 жовтня 2021 р.

Як працюватимуть електропостачальники Закарпаття в умовах "жовтої" зони?

 

21 вересня відбулося позачергове засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, під час якого було прийняте рішення встановити з 23 вересня 2021 р., тобто від сьогодні, «жовтий» рівень небезпеки на території всіх регіонів України. Відповідно, у всіх областях повинні діяти й обмежувальні протиепідемічні заходи, передбачені для «жовтого» рівня. Як працюватиме в цих умовах ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та Центри обслуговування клієнтів товариства?

 

Рішення Державної комісії ТЕБ та НС: https://bit.ly/3hVKXpO

Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує, що в умовах встановленого рівня епіднебезпеки товариство та всі центри обслуговування клієнтів товариства працюватимуть із дотриманням карантинних вимог відповідно до діючого рівня епідемічної безпеки. У цей час прийом відвідувачів на території ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів обслуговування клієнтів дозволений за  умови:

  • маскового режиму для відвідувачів та персоналу;
  • дотримання відвідувачами дистанції;
  • обмеження кількості відвідувачів у приміщеннях (кількість відвідувачів, одночасне перебування яких дозволяється в тому чи іншому приміщенні, вказана при вході до кожного офісу товариства).

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» нагадує, що з метою попередження поширення COVID-19 товариство запровадило численні онлайн-сервіси, за допомогою яких споживачі можуть дистанційно звернутися до фахівців, отримати консультацію, подати заявку на постачання електроенергії чи газу, оплатити рахунки тощо. 

Онлайн-сервіси для споживачів:

1) електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна формувати рахунки та оплачувати електроенергію і газ без комісії:

2) сервіси для онлайн-розрахунків: https://bit.ly/3tRVmGE 

3) сервіс подачі документів онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9  

4) сервіс дистанційного замовлення довідок: https://bit.ly/3uPK0D9 

5) сервіс для електронного документообігу (для бізнесу): https://bit.ly/3krAxzX

Отримати консультацію з тих чи інших питань споживачі можуть за допомогою:

- кол-центру: 0-800-50-59-60;

- інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92;

- Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log 

 Графік роботи ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та Центрів обслуговування клієнтів:

  • понеділок – четвер з 08:00 до 17:00
  • п’ятниця з 08:00 до 16:00
  • обідня перерва з 12:00 до 12:48.

Працюємо для комфорту споживачів. Бережіть себе та рідних!

 Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»

 Докладніше