21 вересня відбулося позачергове
засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та
надзвичайних ситуацій, під час якого було прийняте рішення встановити з 23
вересня 2021 р., тобто від сьогодні, «жовтий» рівень небезпеки на території
всіх регіонів України. Відповідно, у всіх областях повинні діяти й обмежувальні
протиепідемічні заходи, передбачені для «жовтого» рівня. Як працюватиме в
цих умовах ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та Центри обслуговування клієнтів
товариства?
Рішення Державної комісії ТЕБ та
НС: https://bit.ly/3hVKXpO
Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
інформує, що в умовах встановленого рівня епіднебезпеки товариство та всі
центри обслуговування клієнтів товариства працюватимуть із дотриманням
карантинних вимог відповідно до діючого рівня епідемічної безпеки. У цей час
прийом відвідувачів на території ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів
обслуговування клієнтів дозволений за умови:
- маскового
режиму для відвідувачів та персоналу;
- дотримання
відвідувачами дистанції;
- обмеження
кількості відвідувачів у приміщеннях (кількість відвідувачів, одночасне
перебування яких дозволяється в тому чи іншому приміщенні, вказана при
вході до кожного офісу товариства).
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» нагадує, що з
метою попередження поширення COVID-19 товариство запровадило численні
онлайн-сервіси, за допомогою яких споживачі можуть дистанційно звернутися до
фахівців, отримати консультацію, подати заявку на постачання електроенергії чи
газу, оплатити рахунки тощо.
Онлайн-сервіси для споживачів:
1) електронна абонентська
книжка, за допомогою якої можна формувати рахунки та оплачувати
електроенергію і газ без комісії:
- абонкнижка
для дому: https://pay.zakarpatzbut.energy/home
- абонкнижка
для компаній: https://pay.zakarpatzbut.energy/company .
2) сервіси для
онлайн-розрахунків: https://bit.ly/3tRVmGE
3) сервіс подачі документів
онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9
4) сервіс дистанційного замовлення
довідок: https://bit.ly/3uPK0D9
5) сервіс для електронного
документообігу (для бізнесу): https://bit.ly/3krAxzX
Отримати консультацію з тих чи інших
питань споживачі можуть за допомогою:
- кол-центру: 0-800-50-59-60;
- інформаційно-консультаційного
центру: (0312) 42-99-92;
- Центрів обслуговування
клієнтів: https://bit.ly/3do3log
Графік роботи ТОВ
«Закарпаттяенергозбут» та Центрів обслуговування клієнтів:
- понеділок
– четвер з 08:00 до 17:00
- п’ятниця
з 08:00 до 16:00
- обідня
перерва з 12:00 до 12:48.
Працюємо для комфорту споживачів.
Бережіть себе та рідних!
Пресслужба ТОВ
«Закарпаттяенергозбут»