четвер, 7 жовтня 2021 р.

Як зателефонувати до кол-центр Закарпаттяобленерго?

Час передачі показів лічильника – найгарячіший у роботі кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: це період протягом двох останніх календарних днів місяця або протягом трьох перших календарних днів наступного місяця. Саме в ці дні найбільше дзвінків надходить до товариства.  «Час від часу споживачі скаржаться на те, що не можуть додзвонитися до нашого кол-центру. Але цьому є пояснення: тільки уявіть, що загалом абонентська база «Закарпаттяобленерго» нараховує понад 400 тисяч осіб. Навіть якщо один відсоток із них – а це 400 осіб! – у якийсь один момент часу вирішить зателефонувати і передати покази, то не зможуть цього зробити попри те, що у кол-центрі паралельно працюють 10 телефонних ліній! Як би ми не хотіли, в одну мить оператори можуть прийняти тільки десять дзвінків, а всім іншим доведеться чекати. Буває, що на період передачі показів лічильника накладається аварійна ситуація, і тоді щільність дзвінків зростає. Тому й виходять іноді нарікання, але ми просимо споживачів із порозумінням ставитися до ситуації», – пояснює директор комерційний ПрАТ «Закарпаттяобленерго» Іван Плиска. 

Докладніше