четвер, 7 жовтня 2021 р.
Як зателефонувати до кол-центр Закарпаттяобленерго?
Час передачі показів
лічильника – найгарячіший у роботі кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: це
період протягом двох останніх календарних днів місяця або протягом трьох перших
календарних днів наступного місяця. Саме в ці дні найбільше дзвінків надходить
до товариства. «Час від часу споживачі скаржаться на те, що не
можуть додзвонитися до нашого кол-центру. Але цьому є пояснення: тільки уявіть,
що загалом абонентська база «Закарпаттяобленерго» нараховує понад 400 тисяч
осіб. Навіть якщо один відсоток із них – а це 400 осіб! – у якийсь один момент
часу вирішить зателефонувати і передати покази, то не зможуть цього зробити
попри те, що у кол-центрі паралельно працюють 10 телефонних ліній! Як би ми не
хотіли, в одну мить оператори можуть прийняти тільки десять дзвінків, а всім
іншим доведеться чекати. Буває, що на період передачі показів лічильника
накладається аварійна ситуація, і тоді щільність дзвінків зростає. Тому й
виходять іноді нарікання, але ми просимо споживачів із порозумінням ставитися
до ситуації», – пояснює директор комерційний ПрАТ «Закарпаттяобленерго» Іван
Плиска.