Якщо споживач передав помилкові
показники лічильника газу, які відрізняються від фактичних, хвилюватися немає
причин, адже все можна виправити. Як це зробити, пояснили в пресслужбі
«Закарпатгазу». Один з варіантів – повторно
подати показники в чат-боті Viber 7104ua, прикріпивши фото лічильника. Додати
знімок приладу обліку можна з галереї смартфону. Важливо: зображення має бути
чітким і споживач має впевнитися, що файл завантажився.
Ще один спосіб – відвідати Клієнтський
простір або зателефонувати до контакт-центру на номер
067-01-03-104 і залишити заявку на візит контролера для звірки показників.
У пресслужбі АТ «Закарпатгаз» нагадують: саме час
передавати показники лічильника. Споживачі повинні це робити на початку кожного
місяця до 5 числа включно. Щоб процес передачі був максимально швидким та
зручним, газовики радять користуватися «Особистим кабінетом». Цей сервіс
дозволяє завантажити квитанцію, отримати інформацію, яка зафіксована у картці
споживача, контролювати обсяги споживання та дистанційно передати показники
лічильника газу, перевірити поточний баланс, бачити всю історію розрахунків в
одному місці, звірити історію платежів та здійснити оплату за розподіл газу в
режимі онлайн. До одного акаунту можна приєднати до 25 особових рахунків.