вівторок, 23 квітня 2024 р.

Купили житло, але отримуєте рахунок за спожиту електроенергію не на своє прізвище. Tolk пояснює, що робити

 

Однією з причин ситуації, коли споживач отримує рахунок за спожиту електроенергію не на своє прізвище, може бути та, що громадянин купив/отримав у спадок  квартиру чи будинок, але не уклав договір з енергопостачальною компанією і, як наслідок, рахунок приходить на попереднього власника. Для того, щоб переоформити договір на себе, новому споживачу/власнику житла слід звернутися до Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) за місцем розташування його помешкання та надати заяву-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг (така заява розміщена на сайті Товариства https://zakarpatzbut.energy/dokumenti/publichni-dogovori-ta-zaiavi або її можна отримати у Центрі обслуговування клієнтів товариства). Адреси та контакти ЦОКів товариства: https://bit.ly/3do3log

Разом із заявою-приєднанням новий споживач додатково надає такі документи:

 Докладніше