Однією з причин ситуації,
коли споживач отримує рахунок за спожиту електроенергію не на своє прізвище,
може бути та, що громадянин купив/отримав у спадок квартиру чи будинок,
але не уклав договір з енергопостачальною компанією і, як наслідок, рахунок
приходить на попереднього власника. Для того, щоб
переоформити договір на себе, новому споживачу/власнику житла слід звернутися
до Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) за місцем
розташування його помешкання та надати заяву-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії
постачальником універсальних послуг (така заява розміщена на сайті
Товариства https://zakarpatzbut.energy/dokumenti/publichni-dogovori-ta-zaiavi або
її можна отримати у Центрі обслуговування клієнтів товариства). Адреси та контакти
ЦОКів товариства: https://bit.ly/3do3log
Разом із
заявою-приєднанням новий споживач додатково надає такі документи: