Подати скаргу до НСЗУ — це не
формальність. З початку року Національна служба здоров’я України отримала 1 080
звернень від пацієнтів щодо надання медичної допомоги, серед яких 6 – із
Закарпаття. Найбільша частка скарг на Закарпатті —
через відмову в наданні послуг, передбачених Програмою медичних гарантій,
надання неякісних медичних послуг та неетичне поводження (по 33,3%). Такі
випадки є неправомірними, адже НСЗУ оплачує вартість медичних послуг закладам
із договором.
Як
діяти пацієнтам у разі порушення прав?
- Звернутися
зі скаргою до головного лікаря.
- Якщо
головний лікар не вирішує проблему — звернутися зі скаргою до місцевого
департаменту охорони здоров?я.
- Залишити
скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі «Громадянам»: https://cutt.ly/hewPO7gU.
Також
залишити скаргу можна у декілька способів:
- За
безкоштовним номером контакт-центру 16-77. Оператор гарячої лінії зафіксує
скаргу та допоможе оформити звернення.
- Надіслати
офіційний лист на електронну пошту: info@nszu.gov.ua.
- Надіслати
лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
- Написати
звернення на особистому прийомі громадян.