понеділок, 13 травня 2024 р.

Як пацієнту подати скаргу до НСЗУ: алгоритм дій

 

Подати скаргу до НСЗУ — це не формальність. З початку року Національна служба здоров’я України отримала 1 080 звернень від пацієнтів щодо надання медичної допомоги, серед яких 6 – із Закарпаття. Найбільша частка скарг на Закарпатті — через відмову в наданні послуг, передбачених Програмою медичних гарантій, надання неякісних медичних послуг та неетичне поводження (по 33,3%). Такі випадки є неправомірними, адже НСЗУ оплачує вартість медичних послуг закладам із договором. 

Як діяти пацієнтам у разі порушення прав? 

  1. Звернутися зі скаргою до головного лікаря. 
  2. Якщо головний лікар не вирішує проблему — звернутися зі скаргою до місцевого департаменту охорони здоров?я.
  3. Залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі «Громадянам»: https://cutt.ly/hewPO7gU

Також залишити скаргу можна у декілька способів:

  1. За безкоштовним номером контакт-центру 16-77. Оператор гарячої лінії зафіксує скаргу та допоможе оформити звернення.
  2. Надіслати офіційний лист на електронну пошту: info@nszu.gov.ua.
  3. Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
  4. Написати звернення на особистому прийомі громадян.

 Докладніше