Закарпатці
зможуть отримати роз'яснення щодо призначення житлових субсидій на опалювальний
сезон, звернувшись на обласну „гарячу лінію”.
Закарпатців
у порядку "гарячої лінії" консультуватимуть на тему отримання
субсидій
Державна
установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом
соціального захисту населення Закарпатської ОДА з метою проведення
інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення 20 вересня 2018 року
проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської
області.
Телефонувати
на обласну „гарячу лінію” можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484.
Також можна надіслати „електронне звернення” перейшовши за адресою
www.carpathia.gov.ua
Графік
роботи „гарячої лінії” – з 8:00 до 17:00 години, з 12:00 до 13:00 обідня
перерва.
Зателефонувавши на „гарячу лінію” мешканці області зможуть отримати інформацію по питаннях призначення житлових субсидій на опалювальний період 2018-2019 роки.
Зателефонувавши на „гарячу лінію” мешканці області зможуть отримати інформацію по питаннях призначення житлових субсидій на опалювальний період 2018-2019 роки.