Для споживачів природного газу Закарпатської області з 10 квітня стала
доступною послуга зворотнього виклику оператора контакт-центру - «Callback».
Відтепер усі
наші клієнти можуть скористатися новим сервісом, який запроваджено в
«Особистому кабінеті» споживача на сайті 104.ua
Нова послуга - функція зворотнього виклику «Callback» - доступна усім
клієнтам, які використовують веб-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua.
Вона дає можливість створити заявку на такий дзвінок з боку оператора
контакт-центру. Цей спосіб стане у нагоді нашим клієнтам у випадках, наприклад,
якщо лінія зайнята або перевантажена, споживач не може додзвонитися або бажає
зробити дзвінок за рахунок контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз».— Пріоритетним
напрямом роботи компанії є турбота про клієнта. Ми завжди намагаємося
запровадити необхідні нашим споживачам сервіси, які спрощують зворотній зв’язок
і, безперечно, є дуже зручними. Щодо послуги «Callback»: у всіх мобільних операторів вхідні дзвінки
безкоштовні, тобто наші клієнти не сплачуватимуть кошти оператору, - розповідає
начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. –
Незважаючи на те, що наразі послуга тестується, вже є клієнти, які встигли
скористатися новим сервісом.Зворотній дзвінок замовити дуже просто: для цього
необхідно увійти у власний аккаунт на сайті 104.ua та натиснути кнопку
«Зателефонуйте мені» у нижній частині сайту. Оператор контакт-центру
автоматично отримає заявку та зателефонує за номером телефону, який буде
вказано клієнтом. Такий формат дзвінка для клієнтів газової компанії абсолютно
безкоштовний.Нагадуємо: звернувшися до контакт-центру, можна отримати відповіді
на запитання, консультацію з правил безпечного користування газом, дізнатись
про стан особового рахунку, передати показання лічильника газу та багато
іншого.ПАТ «Закарпатгаз» враховує всі побажання клієнтів і за можливості втілює
їх «у життя». Залишити побажання щодо покращення сервісу компанії наші клієнти
завжди можуть, звернувшись до операторів контакт-центру за багатоканальними
номерами телефонів (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104 з 8.00 до 20.00 за к.
ч. Юрій Ломакін, фахівець із зв’язків з громадськістю ПАТ «Закарпатгаз
Джерело: http://uzhgorod.net.ua/news/109066