вівторок, 8 серпня 2017 р.

Держгеокадастр запустив онлайн-послугу замовлення витягу про земельну ділянку

 Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державне агентство з питань електронного урядування України запустили електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру». Завдяки запровадженому принципу екстериторіальності громадяни отримають принципово новий рівень сервісу.
 Дотепер замовлення витягу відбувалося лише за місцем безпосереднього розташування ділянки, що призводило до втрат часу та створювало корупційні ризики, оскільки етап подачі заяви та видачі результатів знаходився під контролем одного кадастрового реєстратора. Можливість замовлення послуги онлайн скорочує процедуру оформлення до декількох хвилин, а рознесення функції реєстрації заяви та її обробки зводить до мінімуму можливість зловживань.
 Замовлення витягу здійснюється через Публічну кадастрову карту, яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру. Простий та лаконічний інтерфейс робить послугу доступною навіть для невпевнених користувачів ПК. У систему інтегрована функція он-лайн оплати послуги через сервіс моментальних платежів Liqpay Приватбанку. Банківська комісія при цьому не стягується. Підтвердження про сформовану заявку та повідомлення про готовність документу користувач отримує на свою електрону адресу.
 Отримати готовий витяг можна в будь-якому з 660 центрів надання адміністративних послуг по всій Україні. Єдиний документ, який при цьому знадобиться, – посвідчення особи.
У тестовому режимі послуга доступна для земельних ділянок, розташованих в Києві та Київській області. Протягом тижня сервіс буде розширений на всі регіони України.
 «Екстериторіальність, що базується на високому рівні розвитку інформаційних технологій, – невід’ємна складова сучасного суспільства, і цей принцип має бути обов’язковим і в сфері надання адмінпослуг, – говорить Голова Держгеокадастру Максим Мартинюк. – Запровадивши електронний прийом заяв, ми розширюємо вікно можливостей для громадян та водночас зменшуємо навантаження на ЦНАПи, оскільки частина замовників зможе обійтися без візиту до центрів».
 «Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження е-урядування в Україні, – зазначив Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Надання доступних, прозорих та некорупційних адміністративних послуг, що досягається шляхом переведення їх в електронну форму, – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».
 Пілотний проект як складова кампанії з запровадження електронного урядування в Україні реалізовано за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ Україна), що утримується Урядом Німеччини.
  Вартість послуги з надання витягу з Державного земельного кадастру – 53 гривні. Всі отримані кошти спрямовуються до загального фонду Державного бюджету України.