Із упровадженням обмежувальних заходів у
багатьох виникли питання щодо роботи Закарпаттяобленерго, Закарпатгазу,
Водоканалу, медустанов та ЦНАПу в Ужгороді. Ми в Uzhgorod.net.ua зібрали для
вас актуальну інформацію про те, як зараз працюють служби.
Перш за все, відзначимо, що усі служби працюють, до
них можна звертатися телефоном, надавати покази лічильників онлайн.
ПрАТ Закарпаттяобленерго
"Карантинні заходи не стосуються роботи ПрАТ
«Закарпаттяобленерго»: всі структури товариства працюватимуть у звичайному
режимі, бригади працівників обленерго й надалі займатимуться плановими роботами
з модернізації ліній електропередач, ТП тощо. Так само за звичайним графіком
прийматиме Сервісний центр, що в с. Оноківці Ужгородського району по вул.
Головній, 57", - йдеться на сайті
товариства.
Аби убезпечити себе та рідних, просимо споживачів
користуватися електронними сервісами, зокрема, передавати покази лічильника за
допомогою сучасних віддалених сервісів.
Нагадуємо, що вносити показники
лічильника можна будь-яким зручним способом:
- через
електронну абонентську книжку споживача - https://pay.zakarpat.energy/home
- звернувшись
до кол-центру за номером 0-800-5-16-20
- за
допомогою операторів мобільного зв’язку: +38 099 010 16 20
(Водафон); +38 067 010 16 20 (Київстар); +38 073 010
16 20 (Лайфселл),
- за
допомогою чат-ботів у Viber, Telegram та Facebook Messenger (дивіться
інструкцію на сайті за посиланням https://zakarpat.energy/…/chat-bot-dlya-peredachi-pokaziv-…/),
- смс-інформуванням
;
- передачею
показників через скриньки в РЕМах.
Інформуємо також, що оплатити рахунки також
можна за допомогою Електронної абонентської книжки постачальника
універсальних послуг та сервісів «Швидка оплата».
Крім того, віддалено можна замовити і
оплатити низку послуг, які надає ПрАТ «Закарпаттяобленерго», зокрема,
можна придбати і замовити встановлення тарифного приладу обліку (https://zakarpat.energy/customers/info-for-peoples/ekonomiya-elektroenergii/)
чи виконання інших послуг (повний перелік за посиланням - https://zakarpat.energy/services/).
У разі виникнення будь-яких запитань ви
завжди можете звернутися до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго», який працює
за безкоштовним номером: 0-800-50-16-20.
АТ Закарпатгаз
"Оператори ГРМ нагадують споживачам, що всі
операції пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків можна
здійснювати віддалено онлайн або з мобільних пристроїв. Всі екіпажі
аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Наші бригади
чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики, ліквідують аварійні
ситуаціі, здійснюють оперативні ремонти! А телефон 104 приймає дзвінки
цілодобово. Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в
газорозподільних мережах", - пишуть газовики.
- особистий
кабінет на сайті 104.ua http://bit.ly/cabinet104
- мобільний
додаток 104Mobile для Android http://bit.ly/104Android
- мобільний
додаток 104Mobile Light для iPhone http://bit.ly/104iPhone
- чат-бот
«7104ua» у Viber http://bit.ly/7104uaViber
- контакт-центр http://bit.ly/104call-center
КП "Водоканал м. Ужгород"
КП «Водоканал м. Ужгород» призупиняє
особистий прийом громадян усіма структурними підрозділами. Будь-яку
необхідну інформацію Ви можете отримати дистанційно, за допомогою телефону та
інших засобів зв’язку. Наголошуємо, що структурні підрозділи, які забезпечують
роботу по водопостачанню, водовідведенню та проводять аварійно-відновлювальні
роботи – працюватимуть в штатному режимі", - повідомляють на сайті Водоканалу.
Електронні засоби передачі показників:
- Електронна
абонентська книжка: my.voda.uz.ua
- Telegram-bot: ”Водоканал
м.Ужгород”
- VIBER/SMS:
+380 95 307 71 25
Телефони відділів:
- Абонентський
відділ:
- (0312) 64-31-05
- (0312) 64-06-98
- 050 302 27 70
- 050 432 72 27
- Диспетчерська
служба:
- (0312) 64-06-56
- (0312) 64-38-55
- 050 372 08 45
- Розрахунковий
відділ по підприємствам:
- (0312) 64-23-93
- Приймальня:
- (0312) 64-08-26
- (0312) 64-35-03
- Водна
інспекція:
- (0312) 44-39-38
- 050 304 78 00
- Юридичний
відділ:
- (0312) 44-01-34
- 099 002 16 46
- Виробничо-технічний
відділ:
- (0312) 64-38-00
- 050 432 64 61
- Відділ
по укладанню договорів з юридичними особами:
- (0312) 44-04-73
Електронні поштові адреси:
- Канцелярія
підприємства: kanc.uz.voda@gmail.com
- Виробничо-технічний
відділ: vtv.uz.voda@gmail.com
- Відділ
по укладанню договорів з юридичними особами: dogovor.uz.voda@gmail.com
КНП «Ужгородський міський центр первинної
медико-санітарної допомоги»
Адміністрація КНП «Ужгородський міський центр
первинної медико-санітарної допомоги» на період карантину рекомендує обмежити
відвідування амбулаторій та інших лікувальних закладів і надає інформацію про
свою роботу на цей період:
- Консультації сімейних
лікарів для здорових дітей та дорослих проводяться в
телефонному та онлайн-режимі.
- Пацієнтів з
ознаками гострих вірусних захворювань просимо телефонувати до
амбулаторії або до сімейного лікаря. Лікар визначиться, чи відвідає
пацієнта вдома, чи запросить в амбулаторію.
- Пацієнтів із
загостреннями хронічних захворювань також просимо телефонувати до
свого сімейного лікаря або в реєстратуру амбулаторії.
- Ужгородців, які
повернулися з країн напруженої епідемічної ситуації з COVІD-19, просимо
зателефонувати сімейному лікарю або в амбулаторію, найближчу до
місця проживання, щоб отримати консультацію про
заходи самоізоляції.
- За
необхідності електронний рецепт для осіб похилого
віку після узгодження з сімейним лікарем медпрацівники доставлять
за місцем проживання.
Контакти амбулаторій:
- Амбулаторія
ЗПСМ №1, вул. Другетів,79, реєстратура
61-59-39. Завідувачка – Бокшан Марія Степанівна тел. 0958032743