субота, 30 травня 2020 р.

У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОДА ЗАПРАЦЮВАЛА ЕЛЕКТРОННА ПРИЙМАЛЬНЯ





Закарпатська облдержадміністрація переходить на електронний документообіг. Це стосується передусім електронних звернень громадян.
Олексій Петров розказав, що у обладміністрації пропонують скористатися більш зручним варіантом звернень – електронним. Це швидкий і простий спосіб подачі інформації.
Не потрібно роздруковувати текст чи писати його від руки, особисто заносити та реєструвати документ. Надіслати звернення можна як зі стаціонарного комп’ютера чи ноутбука, так і з мобільного телефону. На сайті Закарпатської обласної державної адміністрації є рубрика «Звернення громадян». У ньому потрібно вибрати – «Електронне звернення», відтак пройти процедуру реєстрації. Це декілька простих кроків:
1) Обрати тип заявника (фізична особа, юридична особа тощо);
2) Вказати електронну адреса;
3) Ввести пароль та підтвердити його;
4) ПІП;
5) Підтвердити, що ви – не робот;
6) Активувати свій акаунт через стандартний лист, який надійде на електронну пошту користувача.
7) Заповнити форму інтернет-приймальні. За потреби можна прикріпити файл та обрати зручний варіант отримання відповіді на звернення (електронний и паперовий).
Звернення через електронну приймальню розглядатимуться першочергово!
Звернення у паперовому вигляді прийматимуть й надалі. Також, керівник області пропонує закарпатцям попередньо надсилати свої питання. Тоді, під час особистих зустрічей, голова ОДА зможе надати кваліфіковані опрацьовані відповіді.  
Оптимізація електронних звернень громадян пов’язана зі впровадженням системи електронного документообігу у роботі Закарпатської ОДА.
Вітчизняну електронну систему FossDoc розробили в Харкові. Вона дозволяє не тільки вирішити проблему «безпаперової» роботи, а й пришвидшити робочі процеси організації.
Оскільки обласна адміністрація, обласна рада, райдержадміністрації та міськвиконкоми працюють у .....
Докладніше