понеділок, 29 травня 2017 р.

В Україні планують збудувати перші платні автобани

   Протяжність Східної об’їзної дороги Тернополя становитиме 8,5 кілометра. Нова магістраль, яка  поєднає міжнародні дороги М-12/Е-50 на ділянці Хмельницький – Тернопіль та М-19/Е-85 на ділянці Дубно – Тернопіль, матиме 1 технічну категорію із 4 смугами руху.  
  Олександр Кава, радник керівника Державного агентства автомобільних доріг України: «Будівництво цієї дороги дозволить звільнити Тернопіль від транзитного транспорту та забезпечити зручність проїзду в обхід міста. Це суттєво покращить екологічну ситуацію в цьому районі та зменшить кількість ДТП у місті».
  Нова дорога разом із уже існуючим Північним об’їздом Тернополя Р-41 забезпечить проїзд для транзитних автомобілів, які будуть рухатися по GO Highway з боку Вінниці та Одеси в сторону Львова та польського кордону, а також для тих, хто використовує трасу М-19 для поїздок з Києва та інших міст Центральної і Східної України у  напрямку зон відпочинку в Карпатах.
  Нагадаємо, ще на початку цього року керівник Укравтодору Славомір Новак запропонував ідею будівництва транснаціонального коридору GO Highway, який поєднає українські чорноморські порти Великої Одеси та Миколаєва з польськими портами на Балтійському морі у Гданську та Гдині. Як зазначалося раніше, Тернопіль має стати ключовим пунктом у цьому міжнародному проекті. Саме в обласному центрі буде знаходитися відгалуження цієї магістралі до Івано-Франківська, Чернівців, Рівного.
   Проект будівництва Східної об’їзної дороги Тернополя планується реалізувати за рахунок грантових коштів ЄС та кредиту European Investment Bank.